Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. jeżeli korzysta Pan/Pani z odnośnika na stronie będącego adresem e-mail placówki to zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie danych w celu udzielenia odpowiedzi,
4. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
7. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
8. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
9. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
10. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Sposób załatwiania spraw

Godziny pracy sekretariatu: od 7.30 do 15.30

Godziny przyjęć interesantów:

  • od poniedziałku do piątku od 8.00 do 15.00
  • soboty od 9.00 do 12.00

Zgłaszanie spraw odbywa się poprzez sekretariat Zespołu w trybie administracyjnym.

Korespondencja – Zespół prowadzi dziennik korespondencyjny, pracownik sekretariatu przyjmuje pocztę i przekazuje ją do dyrektora Zespołu, dyrektor kieruje sprawę do poszczególnych pracowników w ramach kompetencji.

Przyjmowanie skarg i wniosków

Skargi i wnioski przyjmowane są w godzinach:

  1. dyrektor Zespołu: poniedziałek – od 11.00 do 14.00
  2. pracownik Zespołu: wtorek – od 12.00 do 15.00

„Regulamin przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków w Zespole Szkół i Placówek Oświatowych Województwa Łódzkiego w Tomaszowie Mazowieckim” znajduje się na stronie internetowej Zespołu w zakładce – BIP Menu przedmiotowe „Zarządzenia”

Wydawanie duplikatów dokumentów

W celu otrzymania duplikatu świadectwa, dyplomu, indeksu, legitymacji szkolnej i innych druków szkolnych należy złożyć wniosek z potwierdzeniem uiszczonej opłaty.

„Procedura wydawania oraz pobierania opłat za wydawanie duplikatów świadectw, dyplomów, legitymacji i innych druków szkolnych w Zespole Szkół i Placówek Oświatowych Województwa Łódzkiego w Tomaszowie Mazowieckim” znajduje się na stronie internetowej Zespołu w zakładce – Strefa Słuchacza „Dokumenty do pobrania”

Wniosek do wypełnienia wraz z numerem konta, na które należy uiścić opłatę znajduje się na stronie internetowej Zespołu w zakładce – Strefa Słuchacza „Dokumenty do pobrania”

Podmiot udostępniający informację:
Zespół Szkół i Placówek Oświatowych Województwa Łódzkiego w Tomaszowie Mazowieckim
odpowiada: Iwona Gawron
data: 31-05-2019
wytworzył: Katarzyna Wójcik
data: 31-05-2019
data: 31-05-2019
Dziennik zmian strony

Wszystkie wersje tej strony:

W celu uzyskania dostępu do wersji archiwalnej strony skontaktuj się z redaktorem.

  • 31-05-2019 - Utworzenie treści

Statystyka odsłon tej strony:

Łączna liczba odsłon wszystkich wersji tej strony: 147